Snyltläsning

Min fanatstiska livspartner tyckte jag behövdes pampras lite och köpte senaste numret av Plaza igår. Inte Plaza kvinna eller den där Plaza interiör, utan den COOLA Plaza. Ni vet den som känns som en killtidning och som alltid har schyssta omslagsbilder? Om du inte vet vad jag menar, gå till närmsta pressbyrå/presstop och skaffa en sån här tidning. I say: Good shit!

Vad jag egentligen skulle säga var att chefsredaktören Elin af Klint-någonting hade skrivit en träffsäker och klockren ledarkrönika. Så om du inte vill handla hela tidningen (du kanske är pank, arbetslös eller lider av allmänna lågkonjuktur depressioner) så smygläs krönikan på stående fot i butiken. Krönikan är såpass kort att ingen kommer märka att du snylt-läser... Jag säger bara heja Elin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0